![]() |
|
Alternative End Round Sounds - Printable Version +- CSHOT.PL - Pluginy amxx , plugins amxx , server game counter strike , serwery gier , forum (https://cshot.pl) +-- Forum: Counter-Strike (https://cshot.pl/forumdisplay.php?fid=54) +--- Forum: Counter-Strike 1.6 (https://cshot.pl/forumdisplay.php?fid=55) +---- Forum: PLUGINY (https://cshot.pl/forumdisplay.php?fid=62) +---- Thread: Alternative End Round Sounds (/showthread.php?tid=1737) |
Alternative End Round Sounds - Poster - 09-18-2025 [TITLE] Alternative End Round Sounds [URL] https://amxx.pl/topic/130-alternative-end-round-sounds/ **Alternative End Round Sounds** **Opis Pluginu:** Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze. **Instalacja:** Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy alt_end_round_sounds.amxx do folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin. **Konfiguracja:** **plik roundsound.ini:** ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt utwory dopisujesz w następujący sposób składnia: "plik z muzyką" "drużyna" "sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT" "sound/misc/twinnar2.wav" "T" **plik prefix-prefixmap.ini:** plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik. **plik mapname.ini:** praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust. **Cvar'y:** **ers_enabled** <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1 **ers_player_toggle** <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1 **erc_time_ads** <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120 **erc_random_precache** <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład: gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory: erc_random_precache "2" lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki: erc_random_precache "2-3" Załączone pliki * [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=16 "Pobierz załącznik"] [/url] [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=16 "Pobierz załącznik"]**alt_end_round_sounds.zip**[/url] **35,28 KB** 58661 Ilość pobrań * [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=1010 "Pobierz załącznik"] [/url] [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=1010 "Pobierz załącznik"]**soundpack.rar**[/url] **1,07 MB** 30604 Ilość pobrań Załączniki: alt_end_round_sounds.zip buum.rar soundpack.rar |