![]() |
|
Licznik Headshotów *Headshot Manager* - Printable Version +- CSHOT.PL - Pluginy amxx , plugins amxx , server game counter strike , serwery gier , forum (https://cshot.pl) +-- Forum: Counter-Strike (https://cshot.pl/forumdisplay.php?fid=54) +--- Forum: Counter-Strike 1.6 (https://cshot.pl/forumdisplay.php?fid=55) +---- Forum: PLUGINY (https://cshot.pl/forumdisplay.php?fid=62) +---- Thread: Licznik Headshotów *Headshot Manager* (/showthread.php?tid=2359) |
Licznik Headshotów *Headshot Manager* - Poster - 09-18-2025 [TITLE] Licznik Headshotów *Headshot Manager* [URL] https://amxx.pl/topic/144518-licznik-headshotów-headshot-manager/ ![]() **Prosty licznik headshotów a zarazem prosty plugin, który liczy nam headshoty w danej grze, po wyjściu z gry zapisuje do pliku nvault, po ponownym wejściu przywraca headshoty, które nastrzeliliśmy do rozłączenia się z serwerem.** Potem dodam aktualizację, która sprawdzi, która osoba w danej mapie nastrzelała ich najwięcej i wedle liczb, rozda jakieś nagrody. [komendy] **"say /headshots"** **"say /hs"** **"say_team /hs"** **"say_team /headshots"** Wszystko do zmiany przy zmiennej g_Commands [cvary] **amx_licznikhsdisplay** **0 -** wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy tylko w say **1 -** wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy tylko w hud **2 -** wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy w say i hud **amx_licznikhsbest** **0** \- wyłącza pokazywanie gracza z największą ilością hs co rundę **1** \- włącza pokazywanie gracza z największą ilością hs co rundę ( domyślnie **amx_licznikhsnagroda** **0 -** wyłącza system nagród za najwięcej hsów w trakcie mapy **1 -** włącza system nagród za najwięcej hsów w trakcie mapy ( domyślnie ) **amx_licznikhsprefix** ustawia prefix do pluginu, domyślnie [LicznikHS] **amx_licznikhsilosc** jeżeli licznikhsnagroda ustawiony na 1, daje nagrody 60s przed końcem mapy dla tego, który zdobył najwięcej hsów, domyślnie wartość **30 diamentów bf4**. Dla innego moda, np. cod moda**zmieniamy linijkę 110**. \+ define **CZAS** , który definiuje, ile sekund przed końcem mapy mają być rozdane nagrody ![]() Jeżeli bedziemy zmieniac wartosc cvarow hsbest i nagrody, mapa musi zostac zmieniona dwa razy, zanim zmiany wejda w zycie, jest to spowodowane eventami z tego co zauwazylem. Załączniki: Licznik_Headshotow v2.sma Licznik_Headshotow.sma |