CSHOT.PL - Pluginy amxx , plugins amxx , server game counter strike , serwery gier , forum
Licznik Headshotów *Headshot Manager* - Printable Version

+- CSHOT.PL - Pluginy amxx , plugins amxx , server game counter strike , serwery gier , forum (https://cshot.pl)
+-- Forum: Counter-Strike (https://cshot.pl/forumdisplay.php?fid=54)
+--- Forum: Counter-Strike 1.6 (https://cshot.pl/forumdisplay.php?fid=55)
+---- Forum: PLUGINY (https://cshot.pl/forumdisplay.php?fid=62)
+---- Thread: Licznik Headshotów *Headshot Manager* (/showthread.php?tid=2359)



Licznik Headshotów *Headshot Manager* - Poster - 09-18-2025

[TITLE] Licznik Headshotów *Headshot Manager*
[URL] https://amxx.pl/topic/144518-licznik-headshotów-headshot-manager/


[Image: opis.png]

**Prosty licznik headshotów a zarazem prosty plugin, który liczy nam headshoty
w danej grze, po wyjściu z gry zapisuje do pliku nvault, po ponownym wejściu
przywraca headshoty, które nastrzeliliśmy do rozłączenia się z serwerem.**

Potem dodam aktualizację, która sprawdzi, która osoba w danej mapie
nastrzelała ich najwięcej i wedle liczb, rozda jakieś nagrody.

[komendy]

**"say /headshots"**

**"say /hs"**

**"say_team /hs"**

**"say_team /headshots"**

Wszystko do zmiany przy zmiennej g_Commands

[cvary]

**amx_licznikhsdisplay**

**0 -** wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy tylko w say

**1 -** wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy tylko w hud

**2 -** wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy w say i hud

**amx_licznikhsbest**

**0** \- wyłącza pokazywanie gracza z największą ilością hs co rundę

**1** \- włącza pokazywanie gracza z największą ilością hs co rundę (
domyślnie

**amx_licznikhsnagroda**

**0 -** wyłącza system nagród za najwięcej hsów w trakcie mapy

**1 -** włącza system nagród za najwięcej hsów w trakcie mapy ( domyślnie )

**amx_licznikhsprefix**

ustawia prefix do pluginu, domyślnie [LicznikHS]

**amx_licznikhsilosc**

jeżeli licznikhsnagroda ustawiony na 1, daje nagrody 60s przed końcem mapy

dla tego, który zdobył najwięcej hsów, domyślnie wartość **30 diamentów bf4**.

Dla innego moda, np. cod moda**zmieniamy linijkę 110**.

\+ define **CZAS** , który definiuje, ile sekund przed końcem mapy mają być
rozdane nagrody

[Image: inneinformacje.png]

Jeżeli bedziemy zmieniac wartosc cvarow hsbest i nagrody, mapa musi zostac
zmieniona dwa razy, zanim zmiany wejda w zycie, jest to spowodowane eventami z
tego co zauwazylem.







Załączniki:
Licznik_Headshotow v2.sma
Licznik_Headshotow.sma