![]() |
|
Najlepszy gracz mapy - Printable Version +- CSHOT.PL - Pluginy amxx , plugins amxx , server game counter strike , serwery gier , forum (https://cshot.pl) +-- Forum: Counter-Strike (https://cshot.pl/forumdisplay.php?fid=54) +--- Forum: Counter-Strike 1.6 (https://cshot.pl/forumdisplay.php?fid=55) +---- Forum: PLUGINY (https://cshot.pl/forumdisplay.php?fid=62) +---- Thread: Najlepszy gracz mapy (/showthread.php?tid=2463) |
Najlepszy gracz mapy - Poster - 09-18-2025 [TITLE] Najlepszy gracz mapy [URL] https://amxx.pl/topic/87873-najlepszy-gracz-mapy/ **Najlepszy gracz mapy** Plugin pokazuje na 5 sekund przed końcem mapy nick najlepszego gracza na środku ekranu zielonym hudem. Najlepszy gracz typowany jest na podstawie wielu czynników regulowanych do woli cvarami, tj. * zabiciami w głowę * zabiciami zwykłymi * zabiciami towarzyszy * zginięciami w głowę * zginięciami zwykłymi * samobójstwami * podkładaniami bomb * podłożeniami bomb * detonacjom bomb * rozbrajanym bombom * rozbrojonym bombom * ratowanym zakładnikom * uratowanym zakładnikom Za każdy z ww. czynników możemy przyznać dowolną liczbę punktów, które w przypadku zielonego koloru, dodawane są do punktów pozytywnych, czerwonego zaś do negatywnych. Mamy do wyboru dwie opcje: * Sumaryczną, która zwraca różnicę sumy punktów pozytywnych i punktów negatywnych dla każdego gracza * Sortowaną, która w pierwszej kolejności bierze pod uwagę sumę punktów pozytywnych, a w drugiej kolejności dopiero sumę punktów negatywnych dla każdego z graczy. Aby mieć pewność, że wyłoniony zostanie jeden jedyny zwycięzca, ostatnim kryterium, dla obu tych opcji, jest kryterium pierwszeństwa, co oznacza, że w przypadku identycznych statystyk, zwycięzcą zostanie gracz, który jako pierwszy zyskał pozytywne punkty. Do tego mamy możliwość co rundę wyświetlać graczowi liczbę posiadanych punktów na koncie. [ "2012-07-12_00003.jpg - Rozmiar: 67,32 KB") [ "2012-07-12_00004.jpg - Rozmiar: 138,48 KB") amxmodx amxmisc hamsandwich csx ngm_frag_pts 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zwykłe zabójstwo ngm_frag_hs_pts 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zabójstwo w głowę ngm_tk_pts 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zabójstwo w głowę ngm_zgon_pts 1 // liczba negatywnych punktów przyznawana za zostanie zabitym ngm_zgon_hs_pts 2 // liczba negatywnych punktów przyznawana za zostanie zabitym w głowę ngm_plant 1 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie podkładania bomby ngm_planted 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za podłożenie bomby ngm_explode 5 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zdetonowanie bomby ngm_defuse 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie rozbrajania bomby ngm_defused 5 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozbrajenie bomby ngm_hostage 1 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie ratowania zakładnika ngm_resque 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za uratowanie zakładnika ngm_typ 0 // 0 - tryb sumowanych punktów, 1 - tryb punktów sortowanych ngm_punkty 1 // 1 - pokazuje punkty, 0 - nie pokazuje punktów ngm_samobojstwo 2 // liczba negatywnych punktów przyznawana za popełnienie samobójstwa / zabicie się Wersja dla końca mapy wraz z końcem czasu: * najlepszygraczmapy.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins * do amxmodx/plugins.ini dodajemy najlepszygraczmapy.amxx * do amxmodx/amxx.cfg dodajemy powyższe cvary (ustawione wg własnych upodobań) * najlepszygraczmapy.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie) Wersja z pozwoleniem na dokończenie rundy po końcu czasu: * najlepszygraczmapy_pdr.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins * do amxmodx/plugins.ini dodajemy najlepszygraczmapy_pdr.amxx * do amxmodx/amxx.cfg dodajemy powyższe cvary (ustawione wg własnych upodobań) * najlepszygraczmapy_pdr.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie) * get_seconds_left.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins (koniecznie!) * do amxmodx/plugins.ini dodajemy get_seconds_left.amxx (koniecznie!) * secondsleft.inc kopiujemy do amxmodx/scripting/include (opcjonalnie) ##### Uwaga Dla wersji z pozwoleniem na dokończenie rundy po końcu czasu konieczne jest wgranie także pluginu get_seconds_left! **Autor** : Benio101 **Licencja** : [url=http://bineo.biz/licencje/PAL "Zewnętrzny odnośnik"]PAL[/url] (Uznanie autorstwa) **Wersja** : 1.1 **Język** : Polski **Changelog** v. 1.0 07.07.12 N Wydanie pluginu v. 1.1 12.07.12 + { Dodanie cvaru ngm_tk_pts, ktory dodaje negatywne punkty za TK Dodanie wersji kompatybilnej z pluginami, pozwalajacymi dokonczyc runde na koniec czasu } Wersja dla końca mapy wraz z końcem czasu: [](https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=38652 "Pobierz załącznik") [**najlepszygraczmapy.sma**](https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=38652 "Pobierz załącznik") **6,42 KB** 782 Ilość pobrań [ **najlepszygraczmapy.amxx**](/kompilator/plugin/38652"Pobierz plik AMXX") Wersja z pozwoleniem na dokończenie rundy po końcu czasu: [](https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=38657 "Pobierz załącznik") [**najlepszygraczmapy_pdr.sma**](https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=38657 "Pobierz załącznik") **7,1 KB** 540 Ilość pobrań [ **najlepszygraczmapy_pdr.amxx**](/kompilator/plugin/38657"Pobierz plik AMXX") [](https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=38654 "Pobierz załącznik") [**get_seconds_left.sma**](https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=38654 "Pobierz załącznik") **1,96 KB** 501 Ilość pobrań [ **get_seconds_left.amxx**](/kompilator/plugin/38654"Pobierz plik AMXX") [](https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=38653 "Pobierz załącznik") [**secondsleft.inc**](https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=38653 "Pobierz załącznik") **152 bajtów** 514 Ilość pobrań Użytkownik **benio101** edytował ten post 12.07.2012 02:18 Aktualizacja do wersji 1.1 Załączniki: get_seconds_left.sma najlepszygraczmapy.sma najlepszygraczmapy_pdr.sma secondsleft.inc |