![]() |
|
Podmiana głosu "Fire in the Hole", przy HE, FB, SG - Printable Version +- CSHOT.PL - Pluginy amxx , plugins amxx , server game counter strike , serwery gier , forum (https://cshot.pl) +-- Forum: Counter-Strike (https://cshot.pl/forumdisplay.php?fid=54) +--- Forum: Counter-Strike 1.6 (https://cshot.pl/forumdisplay.php?fid=55) +---- Forum: PLUGINY (https://cshot.pl/forumdisplay.php?fid=62) +---- Thread: Podmiana głosu "Fire in the Hole", przy HE, FB, SG (/showthread.php?tid=2581) |
Podmiana głosu "Fire in the Hole", przy HE, FB, SG - Poster - 09-18-2025 [TITLE] Podmiana głosu "Fire in the Hole", przy HE, FB, SG [URL] https://amxx.pl/topic/42512-podmiana-głosu-fire-in-the-hole-przy-he-fb-sg/ Ten plugin umożliwi podmianę dźwięku, przy wyrzucaniu każdego granatu z osobna [HE, FB, SG] z "Fire in the hole" na inny, w postaci pliku wav. Zamieszcze plik sma tutaj, poniewaz jest bardzo krotki: #include <amxmodx> #include <csx> new const granaty[][] = { { CSW_HEGRENADE, "radio/nowy_he.wav" }, { CSW_FLASHBANG, "radio/nowy_fb.wav" }, { CSW_SMOKEGRENADE, "radio/nowy_sg.wav" } } public plugin_init() { register_plugin("Granaty New Sound", "0.1", "byQQ"); register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio"); } public plugin_precache() { for(new i = 0; i < sizeof(granaty); i++) precache_sound(granaty[i][1]); } public msg_audio() { if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING) return PLUGIN_CONTINUE new arg2[20]; get_msg_arg_string(2, arg2, 19); if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE")) return PLUGIN_HANDLED; return PLUGIN_CONTINUE; } public grenade_throw(id, ent, wid) { for(new i = 0; i < sizeof(granaty); i++) { if(wid == granaty[i][0]) { emit_sound(id, CHAN_VOICE, granaty[i][1], 0.9, ATTN_STATIC, 0, PITCH_NORM); break; } } return PLUGIN_HANDLED; } **Autor** **byQQ** [Podmiana głosu "Fire in the Hole", przy HE, FB, SG - AMXX.pl: Support AMX Mod X](http://amxx.pl/topic/42328-podmiana-glosu-fire-in-the-hole-przy-he-fb-sg/) Użytkownik **Pavulon** edytował ten post 02.02.2011 11:13 poprawka kodu |