![]() |
|
[cod nowy]Call of Duty By PiroPOL Linux - Gotowe paczki AMXX - Printable Version +- CSHOT.PL - Pluginy amxx , plugins amxx , server game counter strike , serwery gier , forum (https://cshot.pl) +-- Forum: Counter-Strike (https://cshot.pl/forumdisplay.php?fid=54) +--- Forum: Counter-Strike 1.6 (https://cshot.pl/forumdisplay.php?fid=55) +---- Forum: Paczki AMXX (https://cshot.pl/forumdisplay.php?fid=63) +---- Thread: [cod nowy]Call of Duty By PiroPOL Linux - Gotowe paczki AMXX (/showthread.php?tid=2780) |
[cod nowy]Call of Duty By PiroPOL Linux - Gotowe paczki AMXX - Poster - 09-18-2025 [TITLE] [cod nowy]Call of Duty By PiroPOL Linux - Gotowe paczki AMXX [URL] https://amxx.pl/topic/109931-call-of-duty-by-piropol-linux/ [](http://imageshack.us/photo/my- images/13/codmodz.png/ "Zewnętrzny odnośnik") Witam dzisiaj chciałbym wam zaprezentować moją paczkę Call of Duty, myślę że docenicie mój czas poświęcony na zrobienie tej paczki. [](http://imageshack.us/photo/my- images/267/infoyd.png/ "Zewnętrzny odnośnik") Plugins.ini Spoiler ; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related ;nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle ;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) autobuyfix.amxx ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here Pugins-codmod.ini Spoiler QTM_CodMod.amxx cod_RoundSound.amxx ___ ;Round Soundcod_ cod_c4timer.amxx ___ ;Czas C4 cod_mocmedyka.amxx ___ ;Wskrzeszanie u Medyka cod_adminmenu.amxx ___ ;Admin Menu cod_G_block_name_change.amxx ___ ;Blokada Zmiany Nicku cod_anticommerce.amxx ___ ;Anty Reklama cod_admin_spec_esp.amxx ___ ;Wh Dla Admina Na Spect cod_ad_manager_array.amxx ___ ;Reklamy W Say cod_adminlisten.amxx ___ ;Admin Widzi Wszystko Na Say cod_prefixy_cod.amxx ___ ;Prefixy cod_galileo.amxx ___ ;System zarządzana mapami cod_sellperk.amxx ___ ;Sprzedarz Itemu cod_killstreak.amxx ___ ;KillStirke cod_parachute.amxx ___ ;Spadochron cod_quests.amxx ___ ;Misje cod_abd.amxx ___ ;Widoczne Dmg cod_OddajPerk.amxx ___ ;/oddaj /daj cod_ptb.amxx ___ ;Wyrownanie druzyn cod_blokada_he.amxx ___ ;Blokada He cod_paczki.amxx ___ ;Bonusy Z Graczy cod_mutemenu.amxx ___ ;Mute Menu cod_Voices_Management.amxx ___ ;Kontrola rozmow cod_amx_gore2.amxx ___ ;Wiecej Krwi ;Klasy Konnica codclass_Konnica_Audytor.amxx codclass_Konnica_Brygadier.amxx codclass_Konnica_Sanitariusz.amxx codclass_Konnica_Namiestnik.amxx codclass_Konnica_Podporucznik.amxx codclass_Konnica_Rotmistrz.amxx codclass_Konnica_Towarzysz.amxx ;Klasy Piechota codclass_Piechota_Adjutant.amxx codclass_Piechota_Chorazy.amxx codclass_Piechota_Kapitan.amxx codclass_Piechota_Kapral.amxx codclass_Piechota_Major.amxx codclass_Piechota_Porucznik.amxx codclass_Piechota_Sierzant.amxx ;Klasy Marynarka codclass_Marynarka_Admiral.amxx codclass_Marynarka_Bosman.amxx codclass_Marynarka_Bosmanmat.amxx codclass_Marynarka_Fuyer.amxx codclass_Marynarka_Major.amxx codclass_Marynarka_Marynarz.amxx codclass_Marynarka_Sztabowy.amxx ;Perki codperk_adrenalina.amxx codperk_apteczka.amxx codperk_autodestrukcja.amxx codperk_awpsnajper.amxx codperk_butykomandosa.amxx codperk_butysnajpera.amxx codperk_butyszturmowego.amxx codperk_dynamit.amxx codperk_eliminatorrozrzutu.amxx codperk_fartstrzelca.amxx codperk_kamizelkanasa.amxx codperk_kamuflaz.amxx codperk_maksymalneskupienie.amxx codperk_modulodrzutowy.amxx codperk_morfina.amxx codperk_nabojekapitana.amxx codperk_nabojeninjy.amxx codperk_nabojepulkownika.amxx codperk_nanokamizelka.amxx codperk_notatkikapitana.amxx codperk_notatkininjy.amxx codperk_notatkisapera.amxx codperk_nozkomandosa.amxx codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx codperk_pancerzneomexowy.amxx codperk_platynowenaboje.amxx codperk_podrecznikszpiega.amxx codperk_podwojnakamizelka.amxx codperk_przysposobienieobronne.amxx codperk_rozblysk.amxx codperk_tajemnicaadmirala.amxx codperk_tajemnicagenerala.amxx codperk_tajemnicawojskowa.amxx codperk_tarczaswat.amxx codperk_tytanowenaboje.amxx codperk_weterannoza.amxx codperk_wykrywaczmetali.amxx codperk_wyposazeniewsparcia.amxx codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx codperk_wytrenowanyweteran.amxx codperk_wzmocnionakamizelka.amxx codperk_zaskoczeniewroga.amxx codperk_zwinnepalce.amxx Opisy Klas: Spoiler Audytor 1/1 z kosy PPM, 1/4 z HE, może wykonać skok w powietrzu, zmniejszona widoczność do 200 Brygadier Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s) Namiestnik Psiada 1 mine i 1 działko straznicze Podporucznik Mozesz stawiac worki z piaskiem na mapce Rotmistrz Mozesz wezwac Nalot pod (E) 1x na runde ! Sanitariusz Posiada 2 apteczki i moze wskrzeszac Towarzysz Ma 3 sekund niewidzialnosci co runde, mniejsza grawitacja Admiral Ma 1/10 szans na wyrzucenie broni wrogowi Bosman Posiada line Bosmanmat Posiada 1/6 z usp/glock Fuyer Posiada auto BH i 10 skokow Major Zmniejszona grawitacja Marynarz Posiada rakiete i slabiej go widac na nozu Sztabowy Bardzo slabo widoczny Adiutant "Posiada dwie trutki [E], ktore dzialaja jak Apteczki lecz w odwrotna strone Chorazy Moze stawiac swoje repliki, ktore odbijaja obrazenia Kapitan Masz 1/6 na podpalenie wroga, podpalenie trwa 5 sek. 1 sek = 10 DMG Kapral Dostaje M3 || Dostaje krowe + 15dmg Major Posiada tarcze, usp oraz flesha Porucznik Masz 1 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E ) Sierzant Przychodzi 10s przez sciany Perki: Spoiler Podstawowe Cvary: Spoiler //////////////////////////Działko\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ // ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu) inzynier_percent 20 // ile hp ma dzialko inzynier_health 1000 //ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą ! ////////////////////////Klasa z Workami\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ pallets_wbags_nroundrem 1 // czy kasowac worki po rundzie 1 tak 0 nie, domyślnie 1 pallets_wbags_health 200 // hp workow jesli damy 0 będa niesmiertelne, domyślnie 0 ///////////////////////Wskrzeszanie Klasa\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ cod_revkit_time "1" //- Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy) cod_revkit_health "100" //- Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp) cod_revkit_distance "999999999" //- Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse) cod_revkit_xpdefiling "10" //- Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp) cod_revkit_xpraise "10" //- Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp) cod_revkit_hpdefiling "30"//- Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp) cod_revkit_ile "10" //- Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10 ////////////////////////C4 TIME\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ amx_showc4timer "3" // - Wyłączone | Tylko TT | Tylko CT | Wszyscy (Optymalnie: 3) amx_showc4flash "0" //<0|1> \- Sprite flashing (Optymalnie: 0) amx_showc4sprite "1" //<0|1> \- Choose from 2 sprites (Optymalnie: 1) amx_showc4msg "0" //<0|1> \- Shows a hud message about the timer (Optymalnie: 0) /////////////////////Round Sound\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ Roundsound_ads_time "0" //* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach ( domyślnie 120 ), czas mniejszy niż 30 sekund spowoduje wyłączenie reklam */ Roundsound_prefix "[CodMod]" //* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda ( domyślnie RoundSound ) */ Roundsound_show_title "1" //* Pokazywanie nazwy obecnego utworu ( domyślnie 1) | 1 - Tak | 0 - Nie | */ Roundsound_show_type "0" //* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze ( domyślnie 1 ) | 1 - Tutor | 2 - Chat | */ ////////////////////Anty Reklama nick/say\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ac_log "1" Znaczy, że prowadzone są logi (1) znalezionych reklam lub nie(0). Aby możliwe było tworzenie plików logów należy utworzyć folder 'advert' w katalogu 'amxmodx/logs/' \--------------------- c_what2search "3" //Wartość z listy: //* 0 - nic (~plugin wyłączony) //* 1 - szuka tylko IP //* 2 - szuka stron WWW //* 3 - oba (IP i WWW) //--------------------- ac_punish "1" //Kara dla spamerów: //* 0 - ostrzeżenie //* 1 - kick //* 2 - ban //--------------------- ac_bantime "0" //Jeśli 'ac_punish 2' definiuje długość bana (w minutach) //--------------------- ac_punishbyname "1" //Jeśli = 0 plugin nie sprawdza nicków //--------------------- ac_changename "0" //Jeśli = 1 i ac_punishbyname 1 zmienia nick gracza na 'Player' (stała w kodzie) //--------------------- ac_punishbysay "1" //Jeśli = 0 nie sprawdza wiadomości na czacie //--------------------- ac_banip 0|1 (default 0) //Działa gdy ac_punish 2. ac_banip 1 ban by ip, ac_banip 0 ban by authid. //--------------------- ac_firstadvert 0|1 (default 1) //Jesli=1 ustawia wartość ac_punish 0 dla pierwszej reklamy gracza, aby upewnić się, że zna punkt regulaminu zabraniający reklamowanie. //--------------------- ac_ips_chars "" //Zawiera listę znaków, które mogą wystąpić między kolejnymi bajtami IP, wartość domyślna oznacza wszystkie nie alfanumetyczne znaki. Nie dodawaj do tego żadnych innych znaków, stwórz własny zestaw. Zamiast cudzysłowu użyj aliasu [q] //Przykłady: ac_ips_chars " .," ac_ips_chars " .-=" ac_ips_chars " .'[q]" \--------------------- ac_max_chars (default 3) //Maksymalna liczba znaków z listy 'ac_ips_chars' w szukanym IP. Wartość 3 oznacza, że to 12...12.12.12 będzie ukarane, ale to 12....12.12.12 już nie. Użyj 0 jeśli może zawierać dowolną ilość znaków. //Komendy: register_exception "" Dodaje do listu wyjątków. Za reklamowanie tych adresów gracz nie będzie karany. może być IP lub adresem WWW, aby działało poprawnie. Automatycznie dodawany jest IP serwa, na którym plugin jest zainstalowany. Jeśli potrzebujesz zdefiniować więcej niż 15 wyjątków zmień wartość stałej w kodzie i przekompiluj. #define MAX_EXC 15 \--------------------- showexc Pokazuje adminowi listę wyjątków. ////////////////////////ADMIN ESL\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ 1 -> ESP_ON 0 -> ESP_LINE 1 -> ESP_BOX 1 -> ESP_NAME 0 -> ESP_HEALTH_ARMOR 0 -> ESP_WEAPON 0 -> ESP_CLIP_AMMO 0 -> ESP_DISTANCE 0 -> ESP_TEAM_MATES 1 -> ESP_AIM_VEC ///////////////////Reklamy w say\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ad_react_all "1" // 1 - pokazuj odpowiedź na dany tekst każdemu na serwerze, 0 - pokazuj tylko temu kto napisał ad_rand_min "10" // minimalny odstęp pomiędzy reklamami ad_rand_max "15" // maksymalny odstęp pomiędzy reklamami //////////////////Prefixy\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ cod_prefix "3" ///////////////////Monety\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego) cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo cod_coins_kill_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa cod_coins_kill_hs "3" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa cod_coins_planted "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa cod_coins_defused "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa cod_coins_kill_hostage "2" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika cod_coins_kill_hostage_vip "1" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa // by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza // by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0 /////////////////////Spadochron\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ sv_parachute "1" - 0: wyłączony - 1: włączony parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu ////////////////////Ks Sentry\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ks_hpsentry "1000.0" // ile ma miec hp sentry gun ks_sentry_remove "0" // jesli 1 usuwa sentry w nowej rundzie, jak 0 to nie ////////////////////////Rozmowy\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ vm_alives "1" //żywi gracze słyszą: 0-żywych z team'u, 1-wszystkich żywych, 2-wszystkich graczy vm_deads "1" //martwi gracze słyszą: 0-martwych z team'u, 1-wszystkich martwych, 2-wszystkich graczy ///////////////////Krew/////////////////////// amx_gore "abdef" //a - Dodatkowa krew przy HS //b - Dodatkowy efekt krwii //c - Krwawienie przy niskiej ilości HP //d - Wybuchanie nieżywych ciał //e - Extra Krwawy Mod //f - Krwawienie zakładników Reszta Cvarów w config/ptb config/galileo/galileo.cfg config/codshop.cfg [](http://imageshack.us/photo/my- images/803/newbr.png/ "Zewnętrzny odnośnik") [](http://imageshack.us/photo/my- images/259/9378db0578eff.gif/ "Zewnętrzny odnośnik")Dodane Frakcje [](http://imageshack.us/photo/my- images/259/9378db0578eff.gif/ "Zewnętrzny odnośnik")Szybkie Rozdawanie Ststystyk [](http://imageshack.us/photo/my- images/259/9378db0578eff.gif/ "Zewnętrzny odnośnik")Lekko zmodyfikowany HUD [](http://imageshack.us/photo/my- images/259/9378db0578eff.gif/ "Zewnętrzny odnośnik")Trochę zmienione misje [](http://imageshack.us/photo/my- images/259/9378db0578eff.gif/ "Zewnętrzny odnośnik")Reszty dowiesz się jak pobierzesz Niżej pare ss i info co i gdzie zmienić: Główne Okno: Spoiler [](http://imageshack.us/photo/my- images/202/gownecod.png/ "Zewnętrzny odnośnik") Aby zmienić nazwe forum widoczną u góry należy edytować plik "QTM_CodMod.sma" a następnie znaleść public PokazInformacje(id) Lub klikając "Ctrl" + "f" i wpisując tam "Twoja Nazwa" gdy nam wyszuka zmieniamy [Forum: Twoja Nazwa.pl] na swoją. Nowe menu /perk /perki Spoiler [](http://imageshack.us/photo/my- images/839/perki.png/ "Zewnętrzny odnośnik") Aby zmienić nazwę forum należy edytować plik QTM_CodMod.sma a następnie znaleść: public OpisPerku(id, perk, wartosc) Lub klikając "Ctrl" + "f" i wpisując tam "Twoja Nazwa" gdy nam wyszuka zmieniamy [Forum: Twoja Nazwa.pl] na swoją. System frakcji: Spoiler [](http://imageshack.us/photo/my- images/837/frakcjee.png/ "Zewnętrzny odnośnik") Aby zmienić nazwę fraki należy edytować sma klasy np. codclass_Piechota_Sierzant.sma i szukamy tam: cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPiechota \r(\dDarmowe\r)"); Teraz możeby szybko zmienić danej klasie frakcjie zmieniając Piechota na dowolną Pamiętak aby taką klase komplikować lokalnie !! System misji co i jak: Spoiler [](http://imageshack.us/photo/my- images/18/misjec.png/ "Zewnętrzny odnośnik") Tutaj aby zmienić nazwę forum należy edytować plik cod_quest.sma i znaleść public Pierwsze_Menu(id) Lub klikając "Ctrl" + "f" i wpisując tam "Twoja Nazwa" gdy nam wyszuka zmieniamy [Forum: Twoja Nazwa.pl] na swoją. Niżej pare ss'ów z misji i małe info: [](http://imageshack.us/photo/my- images/21/rozdzialmisji.png/ "Zewnętrzny odnośnik") [](http://imageshack.us/photo/my- images/841/misjemisje.png/ "Zewnętrzny odnośnik") Aby usunąć dodać misje należy edytować plik misje.ini który znajduje się w folderze config Tam znajdziemy więcej info [](http://imageshack.us/photo/my- images/818/testyi.png/ "Zewnętrzny odnośnik") [http://www75.zippysh...14272/file.html](http://www75.zippyshare.com/v/614272/file.html "Zewnętrzny odnośnik") Instalacja: Folder cstrike podmien z folderem cstrike na serwerze gry i to tyle |