Sign In

Sign In

    1. Created 15 September 2025

    CSHOT

    Siec tworzona z pasja, prężnie rozwijajacą się. Posiadamy serwery CS 1.6. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Profesjonalne podejście administracji jak i adminów tworzy wspaniałą atmosferę na sieci. Jeśli masz

    1. Created 15 September 2025

    CSHOT

    Siec tworzona z pasja, prężnie rozwijajacą się. Posiadamy serwery CS GO. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Profesjonalne podejście administracji jak i adminów tworzy wspaniałą atmosferę na sieci. Jeśli masz c

Partners

Awatar autora

Podmiana głosu "Fire in the Hole", przy HE, FB, SG

Created Today  in PLUGINY  by Poster
[TITLE] Podmiana głosu "Fire in the Hole", przy HE, FB, SG
[URL] https://amxx.pl/topic/42512-podmiana-gło...-he-fb-sg/


[Image: opis.png]
Ten plugin umożliwi podmianę dźwięku, przy wyrzucaniu każdego granatu z osobna
[HE, FB, SG] z "Fire in the hole" na inny, w postaci pliku wav.

Zamieszcze plik sma tutaj, poniewaz jest bardzo krotki:



#include <amxmodx>
#include <csx>

new const granaty[][] =
{
{ CSW_HEGRENADE, "radio/nowy_he.wav" },
{ CSW_FLASHBANG, "radio/nowy_fb.wav" },
{ CSW_SMOKEGRENADE, "radio/nowy_sg.wav" }
}


public plugin_init() {
register_plugin("Granaty New Sound", "0.1", "byQQ");

register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio");
}

public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof(granaty); i++)
precache_sound(granaty[i][1]);
}

public msg_audio()
{
if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING)
return PLUGIN_CONTINUE

new arg2[20]; get_msg_arg_string(2, arg2, 19);

if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE"))
return PLUGIN_HANDLED;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public grenade_throw(id, ent, wid)
{
for(new i = 0; i < sizeof(granaty); i++)
{
if(wid == granaty[i][0])
{
emit_sound(id, CHAN_VOICE, granaty[i][1], 0.9, ATTN_STATIC, 0, PITCH_NORM);
break;
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}



**Autor** **byQQ**
[Podmiana głosu "Fire in the Hole", przy HE, FB, SG - AMXX.pl: Support AMX Mod
X](http://amxx.pl/topic/42328-podmiana-glos...-he-fb-sg/)

Użytkownik **Pavulon** edytował ten post 02.02.2011 11:13
poprawka kodu