Sign In

Sign In

    1. Created 15 September 2025

    CSHOT

    Siec tworzona z pasja, prężnie rozwijajacą się. Posiadamy serwery CS 1.6. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Profesjonalne podejście administracji jak i adminów tworzy wspaniałą atmosferę na sieci. Jeśli masz

    1. Created 15 September 2025

    CSHOT

    Siec tworzona z pasja, prężnie rozwijajacą się. Posiadamy serwery CS GO. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Profesjonalne podejście administracji jak i adminów tworzy wspaniałą atmosferę na sieci. Jeśli masz c

Partners

Awatar autora

GHW_No_Rush

Created Today  in PLUGINY  by Poster
[TITLE] GHW_No_Rush
[URL] https://amxx.pl/topic/9891-ghw-no-rush/


Plugin kara za raszowanie na "malych" mapach.

Instalacja :
<http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20>
do **no_rush_maps** dopisujemy mapy na ktorych ma dzialac antrasz.

CVARs:


* NR_enabled - Plugin wł/Wył
o (1=on 0=off) (Standardowo: 1)

* NR_fence - Przełącz wygląd na "płotek" lub "pole siłowe"
o (1=on 0=off) (Standardowo: 1)

* NR_twopeople - Pozwól na przejście przez środek gdy pozostało tylko 2 graczy(np. do walki na noże).
o (1=on 0=off) (Standardowo: 1)

* NR_checktime - Jak często plugin ma sprawdzać czy gracz przekroczył granicę.
o (Standardowo: Co 2.0 Sekundy)

* NR_redrawtime - Jak często plugin ma odrysowywać środkowe linie
o (Standardowo: Co 15.0 Sekundy)

* NR_fencecolor - Kolor środkowych linii
o (Standardowo: green)

* NR_fencealpha - Jak bardzo płotek ma być przezroczysty
o (0=niewidzialny 255=stały[całkowicie widzialny]) (Standardowo: 200)

* NR_punishment - Jak karać graczy którzy przekroczyli środek
o (1=zabij 2=cofnij ich z powrotem) (Standardowo: 1)


Kolory cvar'a NR_fencecolor:

* Red [czerwony]

* Green [zielony]

* Blue [niebieski]

* Yellow [żółty]

* Orange [pomarańczowy]

* Pink [różowy]

* Indigo [błękitny]

* White [biały]

* Random (każda linia w plotku ma losowy kolor)

Nota: UStawianie NR_redrawtime & NR_checktime na mniejsze wartości spowoduje
że plugin będzie korzystał z większej liczby zasobów serwera, a ustawienie ich
na większe wartości spowoduje że będzie wykorzystywał mniejszą ilość zasobów.

Nota #2: Plotek dzieli mapę równo na połowy, jednak to nie musi być dokładnie
w połowie, może być skośnie.

Podziekowania dla :
**Pavulon'a**
Załączone pliki

* [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=2007 "Pobierz załącznik"][Image: txt.gif][/url] [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=2007 "Pobierz załącznik"]**no_rush_maps.ini**[/url] **16 bajtów** 768 Ilość pobrań

* [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=2008 "Pobierz załącznik"][Image: sma.gif][/url] [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=2008 "Pobierz załącznik"]**GHW_No_Rush.sma**[/url] **8,01 KB** 780 Ilość pobrań
[[Image: amxx.gif]**GHW_No_Rush.amxx**](/kompilator/plugin/2008
"Pobierz plik AMXX")

* [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=2009 "Pobierz załącznik"][Image: unknown.gif][/url] [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=2009 "Pobierz załącznik"]**GHW_No_Rush.amxx**[/url] **12,86 KB** 201 Ilość pobrań







Załączniki:
GHW_No_Rush.sma