[URL] https://amxx.pl/topic/144518-licznik-hea...t-manager/
![[Image: opis.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/opis.png)
**Prosty licznik headshotów a zarazem prosty plugin, który liczy nam headshoty
w danej grze, po wyjściu z gry zapisuje do pliku nvault, po ponownym wejściu
przywraca headshoty, które nastrzeliliśmy do rozłączenia się z serwerem.**
Potem dodam aktualizację, która sprawdzi, która osoba w danej mapie
nastrzelała ich najwięcej i wedle liczb, rozda jakieś nagrody.
[komendy]
**"say /headshots"**
**"say /hs"**
**"say_team /hs"**
**"say_team /headshots"**
Wszystko do zmiany przy zmiennej g_Commands
[cvary]
**amx_licznikhsdisplay**
**0 -** wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy tylko w say
**1 -** wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy tylko w hud
**2 -** wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy w say i hud
**amx_licznikhsbest**
**0** \- wyłącza pokazywanie gracza z największą ilością hs co rundę
**1** \- włącza pokazywanie gracza z największą ilością hs co rundę (
domyślnie
**amx_licznikhsnagroda**
**0 -** wyłącza system nagród za najwięcej hsów w trakcie mapy
**1 -** włącza system nagród za najwięcej hsów w trakcie mapy ( domyślnie )
**amx_licznikhsprefix**
ustawia prefix do pluginu, domyślnie [LicznikHS]
**amx_licznikhsilosc**
jeżeli licznikhsnagroda ustawiony na 1, daje nagrody 60s przed końcem mapy
dla tego, który zdobył najwięcej hsów, domyślnie wartość **30 diamentów bf4**.
Dla innego moda, np. cod moda**zmieniamy linijkę 110**.
\+ define **CZAS** , który definiuje, ile sekund przed końcem mapy mają być
rozdane nagrody
![[Image: inneinformacje.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/inneinformacje.png)
Jeżeli bedziemy zmieniac wartosc cvarow hsbest i nagrody, mapa musi zostac
zmieniona dwa razy, zanim zmiany wejda w zycie, jest to spowodowane eventami z
tego co zauwazylem.
Załączniki:
Licznik_Headshotow v2.sma
Licznik_Headshotow.sma