Sign In

Sign In

    1. Created 15 September 2025

    CSHOT

    Siec tworzona z pasja, prężnie rozwijajacą się. Posiadamy serwery CS 1.6. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Profesjonalne podejście administracji jak i adminów tworzy wspaniałą atmosferę na sieci. Jeśli masz

    1. Created 15 September 2025

    CSHOT

    Siec tworzona z pasja, prężnie rozwijajacą się. Posiadamy serwery CS GO. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Profesjonalne podejście administracji jak i adminów tworzy wspaniałą atmosferę na sieci. Jeśli masz c

Partners

Awatar autora

Sliding Menu

Created Today  in PLUGINY  by Poster
[TITLE] Sliding Menu
[URL] https://amxx.pl/topic/64146-sliding-menu/


[Image: opis.png]
Chciałbym wam przedstawić realizacje mojego pomysłu na nowe menu. Jest ono w
pewnej części oparte na tym: [http://amxx.pl/topic...89-screen-
menu/](http://amxx.pl/topic/53789-screen-menu/). Różnice są jednak znaczne.
Poruszamy się po nim za pomocą strzałek i nie ma żadnego problemu z ilościami
elementów powyżej 8. Może ich być setki, ponieważ jest to przesuwane menu. To
znaczy, że gdy dojdziemy do prawej krawędzi lista przewinie się i ukażą się
kolejne opcje. Jest to dopiero pierwsza wersja, nie można jej nazwać ideałem
pod jakimkolwiek względem ;D Jeżeli jednak spodoba wam się pomysł, to z chęcią
będę go rozwijał. Na pewno jednym z kolejnych etapów byłoby przerobienie tak,
aby mógł być tworzony jak normalne menu tj. coś w stylu "menu_additem(...)".

Mamy tutaj do zastosowania jeden cvar, dotyczący tego, czy wyświetlać opis
aktywnego elementu czy nie.
sm_opis "1" // Wyłącz/włącz

Menu otwiera się za pomocą komendy "/menu". Można ją zmienić edytując linijkę
74.

[Image: ss.png]
[Image: dedust0000d.jpg]

[Image: konfiguracja.png]
Konfiguracja bądź edycja pluginu odbywa się w bardzo prosty sposób. W linijce
8 ustalamy ilość elementów menu(#define ILOSC_OPCJI 20), następnie niżej od
wersu 11 w dol, aż do deklaracji zmiennej pozycja, możemy dodawać elementy
menu i ich opisy(obydwóch musi być tyle samo). Jeżeli zostawimy opis pusty tj.
"", zostanie on wyświetlony w grze jako "Brak...".

Co ma się wykonać po wybraniu danej opcji ustalamy w funkcji "public
wybor_Opcji"(linia 78). Dodajemy kolejne case



case 0:
{
//kod
}
case 1:
{
//kod
}
itd...


[Image: instalacja.png]
Skompilowany plik sliding_menu wrzucamy do folderu plugins, a ten pliczek
[dhudmessage.inc](http://forums.alliedmods.net/attachment....1297640630
"Zewnętrzny odnośnik") do katalogu scripting/include
Załączone pliki

* [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=26108 "Pobierz załącznik"][Image: sma.gif][/url] [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=26108 "Pobierz załącznik"]**sliding_menu.sma**[/url] **6,02 KB** 254 Ilość pobrań
[[Image: amxx.gif]**sliding_menu.amxx**](/kompilator/plugin/26108
"Pobierz plik AMXX")

* [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=26109 "Pobierz załącznik"][Image: unknown.gif][/url] [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=26109 "Pobierz załącznik"]**sliding_menu.amxx**[/url] **12,6 KB** 7 Ilość pobrań



Użytkownik **SeeK** edytował ten post 04.11.2011 17:31





Załączniki:
sliding_menu.sma