Sign In

Sign In

    1. Created 15 September 2025

    CSHOT

    Siec tworzona z pasja, prężnie rozwijajacą się. Posiadamy serwery CS 1.6. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Profesjonalne podejście administracji jak i adminów tworzy wspaniałą atmosferę na sieci. Jeśli masz

    1. Created 15 September 2025

    CSHOT

    Siec tworzona z pasja, prężnie rozwijajacą się. Posiadamy serwery CS GO. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Profesjonalne podejście administracji jak i adminów tworzy wspaniałą atmosferę na sieci. Jeśli masz c

Partners

Awatar autora

Licznik Headshotów *Headshot Manager*

Created Today  in PLUGINY  by Poster
[TITLE] Licznik Headshotów *Headshot Manager*
[URL] https://amxx.pl/topic/144518-licznik-hea...t-manager/


[Image: opis.png]

**Prosty licznik headshotów a zarazem prosty plugin, który liczy nam headshoty
w danej grze, po wyjściu z gry zapisuje do pliku nvault, po ponownym wejściu
przywraca headshoty, które nastrzeliliśmy do rozłączenia się z serwerem.**

Potem dodam aktualizację, która sprawdzi, która osoba w danej mapie
nastrzelała ich najwięcej i wedle liczb, rozda jakieś nagrody.

[komendy]

**"say /headshots"**

**"say /hs"**

**"say_team /hs"**

**"say_team /headshots"**

Wszystko do zmiany przy zmiennej g_Commands

[cvary]

**amx_licznikhsdisplay**

**0 -** wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy tylko w say

**1 -** wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy tylko w hud

**2 -** wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy w say i hud

**amx_licznikhsbest**

**0** \- wyłącza pokazywanie gracza z największą ilością hs co rundę

**1** \- włącza pokazywanie gracza z największą ilością hs co rundę (
domyślnie

**amx_licznikhsnagroda**

**0 -** wyłącza system nagród za najwięcej hsów w trakcie mapy

**1 -** włącza system nagród za najwięcej hsów w trakcie mapy ( domyślnie )

**amx_licznikhsprefix**

ustawia prefix do pluginu, domyślnie [LicznikHS]

**amx_licznikhsilosc**

jeżeli licznikhsnagroda ustawiony na 1, daje nagrody 60s przed końcem mapy

dla tego, który zdobył najwięcej hsów, domyślnie wartość **30 diamentów bf4**.

Dla innego moda, np. cod moda**zmieniamy linijkę 110**.

\+ define **CZAS** , który definiuje, ile sekund przed końcem mapy mają być
rozdane nagrody

[Image: inneinformacje.png]

Jeżeli bedziemy zmieniac wartosc cvarow hsbest i nagrody, mapa musi zostac
zmieniona dwa razy, zanim zmiany wejda w zycie, jest to spowodowane eventami z
tego co zauwazylem.







Załączniki:
Licznik_Headshotow v2.sma
Licznik_Headshotow.sma