[URL] https://amxx.pl/topic/87873-najlepszy-gracz-mapy/
**Najlepszy gracz mapy**
![[Image: opis.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/opis.png)
Plugin pokazuje na 5 sekund przed końcem mapy nick
najlepszego gracza na środku ekranu zielonym hudem.
Najlepszy gracz typowany jest na podstawie wielu
czynników regulowanych do woli cvarami, tj.
* zabiciami w głowę
* zabiciami zwykłymi
* zabiciami towarzyszy
* zginięciami w głowę
* zginięciami zwykłymi
* samobójstwami
* podkładaniami bomb
* podłożeniami bomb
* detonacjom bomb
* rozbrajanym bombom
* rozbrojonym bombom
* ratowanym zakładnikom
* uratowanym zakładnikom
Za każdy z ww. czynników możemy przyznać dowolną liczbę
punktów, które w przypadku zielonego koloru, dodawane są
do punktów pozytywnych, czerwonego zaś do negatywnych.
Mamy do wyboru dwie opcje:
* Sumaryczną, która zwraca różnicę sumy punktów
pozytywnych i punktów negatywnych dla każdego gracza
* Sortowaną, która w pierwszej kolejności bierze pod uwagę
sumę punktów pozytywnych, a w drugiej kolejności dopiero
sumę punktów negatywnych dla każdego z graczy.
Aby mieć pewność, że wyłoniony zostanie jeden jedyny zwycięzca,
ostatnim kryterium, dla obu tych opcji, jest kryterium pierwszeństwa,
co oznacza, że w przypadku identycznych statystyk, zwycięzcą
zostanie gracz, który jako pierwszy zyskał pozytywne punkty.
Do tego mamy możliwość co rundę wyświetlać graczowi liczbę posiadanych punktów
na koncie.
![[Image: ss.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/ss.png)
[
![[Image: post-21977-0-51400700-1342055569_thumb.jpg]](https://amxx.pl/uploads/monthly_07_2012/post-21977-0-51400700-1342055569_thumb.jpg)
"2012-07-12_00003.jpg - Rozmiar: 67,32 KB")
[
![[Image: post-21977-0-71806900-1342055566_thumb.jpg]](https://amxx.pl/uploads/monthly_07_2012/post-21977-0-71806900-1342055566_thumb.jpg)
"2012-07-12_00004.jpg - Rozmiar: 138,48 KB")
![[Image: wymaganemoduly.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/wymaganemoduly.png)
amxmodx
amxmisc
hamsandwich
csx
![[Image: cvary.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/cvary.png)
ngm_frag_pts 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zwykłe zabójstwo
ngm_frag_hs_pts 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zabójstwo w głowę
ngm_tk_pts 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zabójstwo w głowę
ngm_zgon_pts 1 // liczba negatywnych punktów przyznawana za zostanie zabitym
ngm_zgon_hs_pts 2 // liczba negatywnych punktów przyznawana za zostanie zabitym w głowę
ngm_plant 1 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie podkładania bomby
ngm_planted 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za podłożenie bomby
ngm_explode 5 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zdetonowanie bomby
ngm_defuse 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie rozbrajania bomby
ngm_defused 5 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozbrajenie bomby
ngm_hostage 1 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie ratowania zakładnika
ngm_resque 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za uratowanie zakładnika
ngm_typ 0 // 0 - tryb sumowanych punktów, 1 - tryb punktów sortowanych
ngm_punkty 1 // 1 - pokazuje punkty, 0 - nie pokazuje punktów
ngm_samobojstwo 2 // liczba negatywnych punktów przyznawana za popełnienie samobójstwa / zabicie się
![[Image: instalacja.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/instalacja.png)
Wersja dla końca mapy wraz z końcem czasu:
* najlepszygraczmapy.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins
* do amxmodx/plugins.ini dodajemy najlepszygraczmapy.amxx
* do amxmodx/amxx.cfg dodajemy powyższe cvary (ustawione wg własnych upodobań)
* najlepszygraczmapy.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie)
Wersja z pozwoleniem na dokończenie rundy po końcu czasu:
* najlepszygraczmapy_pdr.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins
* do amxmodx/plugins.ini dodajemy najlepszygraczmapy_pdr.amxx
* do amxmodx/amxx.cfg dodajemy powyższe cvary (ustawione wg własnych upodobań)
* najlepszygraczmapy_pdr.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie)
* get_seconds_left.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins (koniecznie!)
* do amxmodx/plugins.ini dodajemy get_seconds_left.amxx (koniecznie!)
* secondsleft.inc kopiujemy do amxmodx/scripting/include (opcjonalnie)
##### Uwaga
Dla wersji z pozwoleniem na dokończenie rundy po końcu czasu konieczne jest
wgranie także pluginu get_seconds_left!
![[Image: inneinformacje.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/inneinformacje.png)
**Autor** : Benio101
**Licencja** : [url=http://bineo.biz/licencje/PAL "Zewnętrzny odnośnik"]PAL[/url]
(Uznanie autorstwa)
**Wersja** : 1.1
**Język** : Polski
**Changelog**
v. 1.0 07.07.12 N Wydanie pluginu
v. 1.1 12.07.12 + {
Dodanie cvaru ngm_tk_pts, ktory dodaje negatywne punkty za TK
Dodanie wersji kompatybilnej z pluginami, pozwalajacymi dokonczyc runde na koniec czasu
}
![[Image: download.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/download.png)
Wersja dla końca mapy wraz z końcem czasu:
[
[**najlepszygraczmapy.sma**](https://amxx.pl/index.php?app=core&modul...h_id=38652
"Pobierz załącznik") **6,42 KB** 782 Ilość pobrań
[
![[Image: amxx.gif]](http://amxx.pl/public/style_extra/mime_types/amxx.gif)
"Pobierz plik AMXX")
Wersja z pozwoleniem na dokończenie rundy po końcu czasu:
[
[**najlepszygraczmapy_pdr.sma**](https://amxx.pl/index.php?app=core&modul...h_id=38657
"Pobierz załącznik") **7,1 KB** 540 Ilość pobrań
[
![[Image: amxx.gif]](http://amxx.pl/public/style_extra/mime_types/amxx.gif)
"Pobierz plik AMXX")
[
[**get_seconds_left.sma**](https://amxx.pl/index.php?app=core&modul...h_id=38654
"Pobierz załącznik") **1,96 KB** 501 Ilość pobrań
[
![[Image: amxx.gif]](http://amxx.pl/public/style_extra/mime_types/amxx.gif)
"Pobierz plik AMXX")
[
[**secondsleft.inc**](https://amxx.pl/index.php?app=core&modul...h_id=38653
"Pobierz załącznik") **152 bajtów** 514 Ilość pobrań
Użytkownik **benio101** edytował ten post 12.07.2012 02:18
Aktualizacja do wersji 1.1
Załączniki:
get_seconds_left.sma
najlepszygraczmapy.sma
najlepszygraczmapy_pdr.sma
secondsleft.inc