[URL] https://amxx.pl/topic/99772-pokazywanie-obrażeń/
**Pokazywanie obrażeń**
Czyli moja wersja Bullet damage
Plugin pokazuje zadawane obrażenia (na zielono), otrzymywane obrażenia na
czerwono
(z lekką nutką zieleni, by obrażenia były lepiej widoczne) i rozróżnia
obrażenia wobec innych
graczy od samookaleczeń, które wyświetla na pomarańczowo. Wykorzystywane są 2
kanały HUD.
Plugin wyświetla także obrażenia zadane swoim (na niebiesko) i otrzymane od
swoich (na fioletowo).
Plugin ukrywa obrażenia zadawane przez ścianę i to bez traceline ani innych,
niewydajnych rozwiązań.
Istnieje możliwość wyboru spośród 3 wartości wyświetlania:
* Zadane obrażenia (np. 140, strzał z AK w głowę wroga)
* Obrażenia przyjęte przez wroga (np. 108 po strzale z AK w głowę wroga, 32 złagodziła kamizelka)
* Zabrane punkty życia (np. 100 po strzale z AK w głowę wroga, gdyż tylko tyle punktów życia posiadał gracz)
Istnieje możliwość wyboru spośród 3 trybów wyświetlania:
* Wyświetlanie pojedyncze (pokazuje jedynie ostatnie obrażenia)
* Wyświetlanie sumaryczne (pokazuje sumę ostatnich obrażeń)
* Wyświetlanie liniowe (pokazuje kolejne obrażenia jedno pod drugim)
Plugin posiada pełne wsparcie dla wyświetlania dużych obrażeń.
Nieprzyjemna liczba 12345, przyjmie formę dużo milszej dla oka: 12k.
Plugin działa prawidłowo nawet dla obrażeń zadawanych nożem, w tym nawet w tył
głowy.
Dodatkowo, pomimo działaniu na kanapce, wyświetla napis "HS" przy obrażeniach
w głowę.
**Wyświetla także zadawane i otrzymywane obrażenia gracza, którego
obserwujemy.**
[
"2012-12-08_00002.jpg - Rozmiar: 86,61 KB")
[
"2012-12-08_00003.jpg - Rozmiar: 86,75 KB")
[
"2012-12-08_00004.jpg - Rozmiar: 156,69 KB")
[
"2012-12-08_00005.jpg - Rozmiar: 155,85 KB")
[
"2012-12-08_00006.jpg - Rozmiar: 99,52 KB")
[
"2012-12-08_00007.jpg - Rozmiar: 81,3 KB")
![[Image: wymaganemoduly.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/wymaganemoduly.png)
amxmodx
fakemeta
hamsandwich
![[Image: cvary.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/cvary.png)
dmg_self_self 1 // <0|1> Czy ma pokazywać samoobrażenia (np. po upadku z wysokości, czy oberwania własnym granatem) (0 - nie, 1 - tak)
dmg_self_spec 1 // <0|1> Czy ma pokazywać samoobrażenia gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak)
dmg_td_self 1 // <0|1> Czy ma pokazywać obrażenia zadane swoim (TeamAttack) (0 - nie, 1 - tak)
dmg_td_spec 1 // <0|1> Czy ma pokazywać TeamAttak gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak)
dmg_ta_self 1 // <0|1> Czy ma pokazywać zostanie zaatakowanym przez swojego (TeamDamage) (0 - nie, 1 - tak)
dmg_ta_spec 1 // <0|1> Czy ma pokazywać TeamDamage gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak)
dmg_taken_self 2 // <0|1|2> Czy ma pokazywać zadane obrażenia graczowi (0 - nie, 1 - tak, 2 - tak, ale nie obrażenia zadane przez ściany)
dmg_taken_spec 2 // <0|1|2> Czy ma pokazywać zadane obrażenia gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak, 2 - tak, ale nie obrażenia zadane przez ściany)
dmg_made_self 1 // <0|1|2> Czy ma pokazywać otrzymane obrażenia graczowi (0 - nie, 1 - tak, 2 - tak, ale nie obrażenia zadane przez ściany)
dmg_made_spec 2 // <0|1|2> Czy ma pokazywać otrzymane obrażenia gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak, 2 - tak, ale nie obrażenia zadane przez ściany)
dmg_hs_taken_self 1 // <0|1> Czy ma informować o HS pod otrzymanymi obrażeniami graczowi (0 - nie, 1 - tak)
dmg_hs_taken_spec 1 // <0|1> Czy ma informować o HS pod otrzymanymi obrażeniami gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak)
dmg_hs_made_self 1 // <0|1> Czy ma informować o HS pod zadanymi obrażeniami graczowi (0 - nie, 1 - tak)
dmg_hs_made_spec 1 // <0|1> Czy ma informować o HS pod zadanymi obrażeniami gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak)
dmg_value 2 // <0|1|2> Wartość wyświetlanych obrażeń (0 - zadane obrażenia, 1 - obrażenia przyjęte przez wroga, 2 - zabrane punkty życia)
dmg_type 2 // <0|1|2> Typ wyświetlanych obrażeń (0 - pojedyncze, 1 - sumaryczne, 2 - kolumnowe)
dmg_headshot "HS!" // <string> Treść napisu informującego o dokonanym strzale, bądź uderzeniu w głowę
dmg_max_lines 6 // <uint> Maksymalna liczba wyświetlanych linii obrażeń przy obrażeniach kolumnowych
Ustawienie dmg_made_self na 1 uniemożliwi pokazywania zadanych obrażeń ze
skanowania (czyli przez ściany)
Plugin jest w stanie zastąpić wszelkie podobne, typu ABD czy BulletDamage
poprzez odpowiednią konfigurację.
Poprzez możliwość wyłączenia pokazywania obrażeń przez skanowanie, możliwość
pokazywania atakowania swoich,
a także możliwość widzenia otrzymywanych/zadawanych obrażeń przez gracza,
którego obserwujemy (czy po śmierci,
czy na speccie), plugin staje się nie tylko substytutem, ale daje nowe,
niespotykane do tej pory, praktyczne możliwości.
Wersja testowa (v. 7.2 **BETA!**):
[
[**pokazywanie_obrazen.sma**](https://amxx.pl/index.php?app=core&modul...h_id=55784
"Pobierz załącznik") **23,03 KB** 1324 Ilość pobrań
[
**pokazywanie_obrazen.amxx**](/kompilator/plugin/55784"Pobierz plik AMXX")
Starsze wersje:
v. 5.1 (**stabilna**):
[
[**pokazywanie_obrazen.sma**](https://amxx.pl/index.php?app=core&modul...h_id=47172
"Pobierz załącznik") **8,72 KB** 2118 Ilość pobrań
[
**pokazywanie_obrazen.amxx**](/kompilator/plugin/47172"Pobierz plik AMXX")
Użytkownik **Benio101** edytował ten post 14.06.2013 02:59
drobne techniczne
Załączniki:
pokazywanie_obrazen.sma