[URL] https://amxx.pl/topic/163104-strzał-w-gł...asz-hełmu/
**Kilka słów wstępu:**
Kiedyś grałem na takim AIM/AWP Only HS i gracze vip mieli kevlar + hełm. Gdy
się strzeliło z m4 w głowe vipa, to zadawało 84 damage. Z AK47 nie było
problemu. Strasznie to denerwowało
![[Image: kwasny.gif]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/kwasny.gif)
już co się działo na mapach na usp/glock... Postanowiłem temu zaradzić
(przynajmniej na tyle, żeby czuć komfort psychiczny) i napisałem plugin.
![[Image: opis.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/opis.png)
Zasada jest prosta:
nie masz hełmu -> dostajesz strzał w głowe -> umierasz
![[Image: cvary.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/cvary.png)
**hs_wall_accept** 0/1 (domyślnie 0)
Czy strzały przez ściany (skany) mają również natychmiastowo zabijać graczy
bez hełmu.
1 - tak
0 - nie, zostaw domyślne obrażenia
![[Image: instalacja.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/instalacja.png)
[https://amxx.pl/topi...-pluginów-amxx/](...instalacja-
plugin%C3%B3w-amxx/)
![[Image: inneinformacje.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/inneinformacje.png)
Kod jest jakiś dziwny szczerze mówiąc, może da się lepiej. Chciałem zrobić to
w TraceAttack, ale tam nie ma uwzględnionych hitpointów, a modyfikacja obrażeń
w taki sposób (dzielić, mnożyć przez odpowiedni współczynnik) bardzo mi nie
pasowała. Później chciałem w TakeDamage pre, ale jakiś problem z pobraniem
gdzie gracz jest aktualnie trafiony. Testowałem pare razy i nie zawsze
działało.
Ostatecznie - TraceAttack sprawdza wszystkie warunki, a TakeDamage tylko
modyfikuje obrażenia jeśli trzeba.
Jakby się ktoś zastanawiał, dlaczego sprawdzam HP w TakeDamage, to robie to po
to, żeby jak ktoś ma 5HP i dostanie strzała z AWP w głowe, to żeby nie
pokazywało, że dostał 5 dmg, bo to śmieszne
![[Image: biggrin.png]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
Plugin powinien współpracować z pluginami na pokazywanie damage.
Nazwa pluginu pozostawia tez wiele do życzenia.
![[Image: download.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/download.png)
23.02.2019 - zamieniono is_visible na customowe wykrywanie czy gracze się
widzą. Tamto coś nie współpracowało.
11.04.2019 - usunięto jedną zapomnianą wiadomość debugową
16.08.2019 - naprawiono literówke w pev_valid
Załączone pliki
* [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=81441 "Pobierz załącznik"]
![[Image: sma.gif]](https://amxx.pl/public/style_extra/mime_types/sma.gif)
[
![[Image: amxx.gif]](http://amxx.pl/public/style_extra/mime_types/amxx.gif)
"Pobierz plik AMXX")
Użytkownik **TibacK** edytował ten post 16.08.2019 09:10
Załączniki:
no_helmet_kill.sma